torsdag 5 november 2015

2,5 vecka senare~


Avslutat kvällen med denna delikatess! 
Vegansk hallonglass med kakaonibs, sockerfri.
Superenkel att göra själv.

Men detoxen? Allt har väl gått bra, men i lördags fick jag en svacka.
Jobbade tills kl. 18.30, och skulle vidare och tända några ljus till gravarna.
Hade ju glömt att butikerna var stängda eftersom det var alla helgona, vilket ju var rätt
pinsamt eftersom jag ju själv jobbat på butik i fem år. Tycker ju att jag bordat veta det..
Så jag hade ingen frukt eller någon snabb grönsak att äta, och ingen tid att göra ordentlig måltid,
så jag hittade ju lite chips som gubben i huset lämnat kvällen innan som jag åt upp när hungern var som värst.
Lite lessen blev jag på mig själv, men måste ju tänka att det är inte fel att unna sig något gott då och då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar