fredag 23 oktober 2015

Den första sockerfria veckan och kemikaliefri städning~



En vecka har redan gått sedan jag började med min "detox".
Jag trodde det skulle vara jobbigt, men har inte haft desto större

problem.

På jobbet har det varit godis, kex och bullabjudning.

Och ikväll var jag på barnkalas med fin tårta och 
pizzasnurror. 

Men inget större sug efter dessa godsaker har jag haft.

Förut när jag har haft sockerfri månad eller så har det varit mycket jobbigare.
Då kämpade jag verkligen hårt för att hålla mig borta.

Jag har fått mycket mera energi nu, och humöret känns mycket gladare också.

Jag har nästan gått ner en kilo sedan starten.

En annan sak som jag är väldans glad över, jag ska försöka mig
som Enjos återförsäljare innom en snar framtid.

Jag kan inte vänta! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar