måndag 19 oktober 2015

Dag 1, 2 & 3~



De första dagarna av min detox har gått oväntat bra.
Jag har inte haft något sötsug eller dreglat över chips i butikshyllan.
Har hellre vänt mig till frukt avdelningen.

Detox och detox, kanske man inte kallar mitt lämna bort socker, alkohol 
snacks och snabbmat sätt till en detox. 

Dvs. jag har mått väldans bra och varit pigg.

Som en liten puff till mig själv med att välja att gå igenom denhär "detoxen", 
så var jag på en väl behövlig fotbehandling idag. Mina fötter kändes som 
nya igen. 


 Det här var min frukost imorse:
                        Blodgrape
                        Jordgubbar
                        Björnbär
                        Juice med Spirulina & Cocovi vetegräs pulver



Smaskens säger jag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar