onsdag 7 september 2016

Ett litet uppehåll/ vad framtiden väntar~

Halloj!

Länge sen sist, nästan hela två månader...
Tja, inget speciellt har hänt på sistone heller,
förutom jobbet och ett välbehövligt besök till Åland!
Besökte bästisen som hade ordnat en lite försenad hejdundrande
möhippa, eller "hömippa" som hon kalla det.
Men eftersom det inte fanns möjlighet för möhippa
före bröllopet blev det såhär, och bättre kunde det inte bli!

Hennes hund Azra sprang efter brev med dagsprogram ur skogen 
när vi var på promenad första morgonen.
Vilken grej alltså!

Men mera om "hömippan" i ett senare inlägg. 

Annars mycket tankar och funderingar över framtiden..
Fick ta paus i skolan för att hinna med allt.

Vi ska flytta nästa vår, och har sålt huset.
Mitt huvud går på hög varv;
hur vill jag ha inredningen, hur ser mitt framtida kök ut,
ett orangeri? Ja tack!

Och hästarna, får jag möjlighet med lösdrift där?
Stall med boxar har jag möjlighet till, men jag vill ju ha det där naturliga
hästlivet, eftersom två av mina hästar är dammkänsliga  är den största orsaken
, plus dom håller sig aktiva naturligt.

Det allra bästa i hästvägen är att jag kommer att få varm sadelkammare,
något som jag saknar här.

Men stilen i huset?
Bohemian, spirituellt, lantligt, pastell färger?

Så ser det ut i mitt huvud just nu.
Allt i en röra!
Internet har så mycket inspiration så jag blir yr,
en dag vill jag ha det, och nästa det andr
a...

Men några bilder från internet vill jag gärna dela med mig
av hur jag vill ha det hittills.


Gärna något i den här pastelliga färgen.
Vit i all ära, men jag känner för färg i mitt kök.
Jag gillar pastellfärger, de piggar upp mig.
Ett smeg kylskåp skulle inte sitta fel heller.


                            


Tja något sånt här~

1 kommentar:

  1. Most valuable and fantastic blog I really appreciate your work which you have done here. You can benefit yourself on Black Friday, have a look on best hosting deals available on Black Friday by Rain Host.

    SvaraRadera